A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Kategóriák
Szűrés
Felhasználás
Garancia
Terhelhetőség
(3)
(6)
(2)
(3)
(11)
(6)
(1)
Izomcsoport
(18)
(4)
(12)
(4)
Fékrendszer
Lendítő tömeg
(1)
(3)
(3)
(6)
(2)
(1)
(2)
(3)
(2)
(1)
(1)
Ellenállás
Ár
32 900 Ft - 1 199 900 Ft

Kerékpárwebshop.eu - eladó kerékpárok

Adria Kerékpár

KPC Bike kerékpár webáruház

Hírek
Balesetbiztosítás

Bővebb információért
kattintson a képre!

Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Fizetési megoldás
Hírlevél

Elliptikus tréner

Fő kategória >Fitness eszközök >Elliptikus tréner

Elliptikus tréner a hatékony testmozgásért

 

Tudta, hogy az elliptikus tréner az egyik legkiválóbb eszköz, ha intenzív kardio edzésre vágyik, ízületi terhelés nélkül?

Meg szeretné tartani erőnlétét, vagy szívesen formálna alakján? Azonban sajnos nincs ideje edzőterembe járni? Ha így van, az elliptikus trénereket imádni fogja!

Az elliptikus tréner sokszínűségében magában foglalja a szobakerékpár pedálozását, a lépcsőzőgépeken történő lépkedést, az evezőpad előre-hátra mozgását és a futás jótékony hatásait.

Edzzen naponta 30 percet zene mellett, vagy a tv előtt, otthona kényelméből és könnyedén elérheti az ideális testsúlyt, a fittebb állapotot!

Mazsolázgasson webshopunk front- és hátsó hajtású, összecsukható, mágnesfékes és számos extrával felszerelt, teherbíró modelljei közül!


Sorrend:

12

-29%
Csepel, Acélcső utcai üzletünkben megtekinthető és megvásárolható.
KerékpárCity munkatársainak ajánlásával.

12

Sorrend:

 Az elliptikus tréner az egyik legkedveltebb, legnépszerűbb otthoni cardio gép. Egyszerű használata miatt mindenki, nem és életkortól függetlenül szívesen alkalmazza. Az eszköz a használatára jellemző mozgásról kapta a nevét. A tréner használata során ugyanis a lábak ellipszis ívet rajzoló pályán mozognak. Az eszköz használata az egész testet megmozgatja, így olyan mintha egyszerre használná a futópadot, a szobakerékpárt és a lépegető gépet. Ráadásul az előzőekhez képest jóval kíméleteseb az izületekhez.

Amiért Önnek is szüksége van egy elliptikus trénerre:

  1. Mert hatékonyan fogyaszt

Ha szeretne némi fogyást elérni, az elliptikus tréner ideális fitness eszköz lehet ön számára! Akár már napi fél óra edzéssel hatékony zsírégetés érhető el. Mivel az eszköz használata minden izmot megmozgat, így hatékonyabb zsírégetést érhet el vele, mint mondjuk egy szobabiciklivel.

 

  1. Mert feszesíti izmait

Az elliptikus trénert használva szinte nem lesz olyan izma, amely nem lett igénybe véve ennek köszönhetően aztán megannyi izomcsoportját átmozgatja és rendszeres használattal erősíti is. Gondoljon csak bele mennyi izma mozog párhuzamosan miközben: lábával hajtja a pedálokat (combok, far, vádli) és kezeivel húzza a karokat (kar, váll és mell), miközben mindvégig kihúzza magát (hát, has).

 

  1. Mert jót tesz a szívének

Az elliptikus trénerrel alapvetően kardio edzést végez, amely nem csak alakja, hanem szív és érrendszere egészségének megőrzésében is segíti. A rendszeres mozgás nagyon fontos a szív és érrendszer megfelelő működéséhez, egy ilyen készülékkel az otthonában ez egyszerűen kivitelezhető: munka előtt és/vagy után is.

 

  1. Mert mozgás közben kíméli az ízületeket

A trénerek a futás mozdulatait hűen imitálva zökkenőmentes ellipszist leíró mozdulatsort rajzolnak fel. Használat során a testtömeg egyelőképp oszlik el a két lábon, így az izületeket kémélve erősödnek az izmok.

 

  1. Mert kellemes módja a kikapcsolódásnak

Az agy a legjobban kardiózás közben tud pihenni. Az elliptikus tréner így nem csak testére lesz majd jótékony hatással, hanem pszichésen is felüdülést okoz majd. A mozgás segít, hogy a hosszú nap során felgyülemlett feszültséget levezesse, így kiegyensúlyozottabb és szellemileg kipihentebb lehet általa. Nem is beszélve arról, hogy erőteljesebb testmozgás után az agy endorfin hormont termel… ebből lesz aztán a boldogság.

 

ellipszis tréner és az izomcsoportok

 

Hogyan érdemes használni a trénert?

Ahogyan minden sportnál, mozgásformánál, edzésnél, itt is fontos a fokozatosság.

Először mindenképp lassú, gyalogos tempóval indítson. Ez lesz a bemelegítés.

10 perc múlva kezdje el fokozatosan növelni a tempót. Az intenzívebb mozgás, a feszített tempó idejét edzettségének szintje határozza meg. Ha ritkán mozog, legyen ez körülbelül 15 perc. Ezt követően jöhet a levezetés… fokozatosan kezdjen el lassítani a tempón, mígnem el nem éri a kiindulópontot, a gyaloglást. A pihenő fázis tartson 5-10 percig.elliptikus tréner

Az eszköz használata rendkívül egyszerű. A hatékonyság kulcsa a rendszerességben és a gyakoriságban rejlik. Emellett ne felejtse el, hogy a kívánt fitt állapot eléréséhez nélkülözhetetlen az egészséges életmód. A kiegyensúlyozott étkezés, a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás, és a káros szenvedélyek elhagyása.

 

Szerezzen be Ön is otthonába egy fitness eszközt és váljon egészségesebbé és edzettebbé lakása kényelméből!